İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

14 Ocak 2011 Cuma

1915 ERMENILER... 2015 KURTLER??? 2115 TURKLER??? YA SONRA KIMLER???

"Yasamda hicbirsey nedensiz degildir." diyor mistik ogretiler....

Bu tur kitaplar okudugumda hep sordum kendi lendime soykirimlarin mistik anlami nedir? Insanoglunun almasi gereken ders, ogrenmesi gereken nedir tum bu yasanan acilardan?

Spondylarthrit ankylosant hastasiyim 24 yildir...
Cabuk pes eden bir yapim olmadigindan, iyilesmek icin
Modern(!) tibbin yanisira, alternatif tibbin da ulasabildigim ve uygulayabildigim her yonteminde sifa aramaya devam
ediyorum...

Kendi doktoruma, alternatif tibba sicak baktigimi soyledigimde beni bu konuda gercekten cok iyi oldugunu dusundugu bir arkadasina yonlendirdi...

Paris'te ust katta bir evdeydim randevu gunu...
Her yerde, o bildiginiz mistisizmin sembolleriyle, tutsuler, mumlarla dolu ufak bir daireydi burasi...
Doktorumuz, sarisin mavi gozlu, boyu posuyla tipik bir avrupali fiizgiyle karsimdaydi...

Iceri odaya aldi beni...Uzandim...Elini bedenime 4-5 cm mesafede tutarak, basimdan baslayarak, ayagima kadar taradi ve kemiklerdeki filmlerle tesbit edilmis, deformasyona ugramis yerlere geldiginde "il est là! il est là" (burada! burada!) diyordu beni saskinlik icinde birakarak...

Sorular sormaya basladi. "Orijininiz nedir?" diye sordu... Kendisine Turkiye'den bir yazar demisler, bu nedenle Turk asilli oldugumu saniyormus... "Ermeni asilliyim" "Turkiye'li bir Ermeni'yim" dedim... Bunu duyduktan sonra farkli bir saygiyla konusmaya devam etti...Anlatiyordu...Yillarca, Hindistan gibi uzak dogu ulkelerinde yasamis, arastirmalar yapmisti...
"Bu hastaliginiz, yani; kemik ve goz hastaliklari siz Ermenilerin hastaligidir...Sizin gibi zulme ve haksizliga ugrayan halklarin genetik tasidigi miraslardir bunlar...
Siz Ermeniler ve birkac kadim halk daha; biz Avrupali'larin unuttugu, Insan'i Insan yapan gercek degerleri bizlere hatirlatmak icin buradasiniz...
Siz birligin yolusunuz..."

Agliyordum...Yattigim yerde gozyaslarim yanaklarimdan akarken, yuregime coreklenmis asirlarin acisi uyaniyordu... Bir tur arinma yasiyordum ayni zamanda...

"Neden yasandi ve yasanmaya devam ediyor bunca acilar?
Nedir almamiz gereken ders?
Ders almazsak, tekrar tekrar mi yasanacakti hersey?
Kendime yillardir sordugum sorulardi bunlar...

Ve galiba cevabi uzulerek 'Bilmistim'...
Ermeni'ni halkinin yasadigindan, Kurt kardesleri almalari gereken dersi almadiklarindan, ayni yerlerde, ayni acilara figuran olmuslardi...Dusunuyorum sayet Kurt kardeslerinin yasadiklarindan ders almazlarsa, sirada Turk kardeslerimiz mi vardi?

Dun gece site site dolastim, yorumlar okudum...
Elli bin kisilik ozel ordu kuruluyor, Hizbullahcilar serbest birakiliyor...En dogal insani hak talepleri 'boluculuk' 'isyan' diye adlandiriliyor...

Bu filmi daha once gormustuk unuttunuz mu?
Neredeyse yuz yil once 'Hamidiye Alaylari'ni salmislardi masum halkin uzerine...

Irkilerek yazarim bu satirlari...
Dilerim benimki sadece bir kuruntudan ibarettir...
Dilerim sacmaliyorum, dilerim yaniliyorum...

Yoksa; daha ne kadar zaman surecek bu tekrar?
Kac kusagin yasamlari calinacak?
Sadece INSAN ve DUNYALi oldugumuz gerceginin bilincine uyanmamiz icin, kac asiri daha heba edecegiz?
Kac zaman daha utandiracaksiniz Insan Kardeslerinizi?
Kac?????

Anjel Dikme
Paris
10.1.2011
6:01:47

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder