İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

6 Ocak 2010 Çarşamba

YENI YIL MI GERCEKTEN?

Bekledim...
Okudum tum mesajlari yollanan, emek ve mesai harcanmis...
Hepsi iyilik, guzellik temennisi ile dolu...

Bekledim ben sizlere yazmayi cunki; henuz dogmayana " iyi ki dogdun" denmeyecegine inandigimdan...
Bir kac saat oluyor dogali yeni yilimiz, artik yazabilirim...

Genellemelerin ardina saklanan tum tanim ve ifadelerden hazzetmemisimdir oldum olasi...

"Ulkesini seven cocuklar yetistirmekten" soz eden radyo spikerleri duydum, yeni yil mesaji diye konusan...

Dusundum; sadece kendi cocugunu seven, baskalarinin cocuklarina ise kaslari catik, sevgisiz, ofkeyle bakan bireyler canlandi gozumde...
Sizce; sadece kendi cocuguna sevgi ve sefkati layik gorup, baskalarinin cocuklarina ise kuskuyu, tiksinmeyi, hor gormeyi layik goren bir birey, bir baba(!) ne kadar bilir sevgiyi?

Nedir besledigi kendi evladina, nedir sevgi sandigi sey?
Cunki; biliyoruz ki sevgi evrensel, saf bir kavramdir herkesi kucaklayan...
O halde bu babanin duygularinin tanimi nedir?

Ben bir tek sey bilir ve ogretirim ogluma; "Insan'i ve Dunya'yi sev oglum" derim...

Ve inanirim; ne zaman ki; babalar, analar cocuklarina "insani ve Dunyayi sev cocugum" demeyi ogrenirler,
iste o gundur bizlerin YENI YILI, iste o zamandir; insanoglunun yeniden dogusu...

Insan'i ve Dunya'yi sevmeyi tek hedef belirleyenlerin varliginin cogalmasini dileyerek, hos geldin yeni yil diyorum ben, hosgeldin...
Senin de, bir musvette olmamani dileyerek...

Anjel Dikme...


1-1-2008

12:57



Paris

______________________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder