İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

6 Ocak 2010 Çarşamba

ÖZÜR...

"Bu ozuru insanligimizla barisikligimiz adina yapmaliyiz diyorum."


Bedrettin Mahir


Gozlerimden akan; katledilen tum masum ruhlarin gozyaslaridir...

Gozler benim ama yaslari degil!

Yurek benim ama carpintilari degil!

Su an, gozlerim ve yuregim birer araci tum o canlara...


Sevgili Faruk; duyarlar seni, duyarlar tum insan yureklerin sesini.

Her ozur sanir misiniz ki sadece yasayanlara ilactir...

Hissederim inanin, asil yasini tutamadigimiz olulerimizdir huzura eren.

Ve ; onlarin huzuru, bizlerin bu uc boyutlu yasamina da huzuru tasiyacak...


Kardesce devam edecegiz, insa etmeye gecelecegini "Dunya"mizin...

Hep umut dolu, hep guzellikten ve sevgiden yana doldurarak terazisini evrenin...

Gorecegiz ki bir gun; bizim, 'BARIS ve SEVGI' diyen kefemiz her gecen gun daha agir basar olmus, diger kefeye...


Sevgili Seyhmus Diken; "Soyu kitale ugramislardan" sana Parev-Merhaba...

Bedrettin Mahir; ++ aglattiniz beni

Mehmet Guzel; ++ aglattiniz beni

Tolga Eren

Nuri Ekingen

Duygu Ozcanli

Mehmet Yasar Ozer

Nebahat Akkoc

Mehmet Sanli

Faruk Arhan;

Ogur Turgay

Oner Odemis

Said Alpaslan

Mehmet Veysi Cevrim

Edip Pacal; "Benim ozrum kabul olur mu ki?" diye sormussun ya hani;

Yuzyillik bir inkarin , olulerinin yasini tutma hakki bile elinden alinmis torunlar icin ne anlam ifade ettigini hic bilemeden,

bu durumun; torunlarin omuzlarinda nasil agir bir yuk oldugunu tahmin dahi edemeden,

oylesine masumca, ezilerek sorulmus ki sorun; sizlerin tum yazdiklarinizi okurken tek bir sey hissettim, gozyaslari icinde;

hepinize tek tek sarilmak istedim, tek tek tesekkur etmek...

Aktikca gozyaslarim, sulha erdi ruhum...

Aktikca gozyaslarim, mezarsiz olulerimizin, gulumsemesini hissettim...


Halk, yine halkti iste saran yaralari...


Gecmiste devlet "Milli Cikarlar " derken, HALK " yaziktir, gunahtir, etmeyin" demisti...


Bugun; devlet "Belge, tarih vs. vs." derken HALK; "Vicdan" diyor...


Dost Davut, Can Davut!

Gorur musun; hani senin dedigin gibi "Anadolu'muzun ortak DNA' sini cikarmak" la kalmayip,

evrenin ORTAK BILINC ine uyanmaktayiz adim adim...


Ilgin Havin bebeler sevgi dunyasina dogacaklar gayri...


Sevgiyle kucakliyorum hepinizi...

Dostca, insanca kalin hep...

Yureklerinizden opuyorum...


Anjel Dikme

21/12/2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder