İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

6 Ocak 2010 Çarşamba

"HEPSI BU!"

Cikardim siir kitaplarimi yeniden...
Hasret gidermelerdeyim...
Sesimi ozleyen satirlarla sevismelerdeyim...
Becerebilseydim sair olmayi; yazardim sizlere en guzel dizelerimi bu gece...
Ama; siir'e dogurganligimin kisirligindayim hep...
Siir gibi; acili, huzunlu, ofkeli, cesur, sarsan , savuran , agrili, asi yasamimin gercekliginin trajedisinin yorgunlugundandir belki siirsellikle bulusamamam...
Kendi dizelerimle sesimi bulusturana kadar, sizlere baska bir yuregin dizelerini fisildayacagim...
Sessizce dinleyin olur mu?

HEPSI BU

degisen ben degilim
donusen savas
yaslanmakla islanmak ayni sey:

bir yagmurun golgesinde ihtiyarlamak

simdi olum bile yetmiyor
acilarimizi tartmaya
dostlar
alingan bir sahili pinekliyorlar
bir merhaba'yi bicaklar gibi artik
selamlasmalar

degisen ben degilim
donusen savas

artik zaman bile yetmiyor
yasadigimizi sanmaya

yine de isiklar bu kenti
guzelmis gibi gosteriyor
geceleri...
geceler...
yani
Ahmet Hasim'in kafiyeleri....

seni aklima dusuren
yercekimi degil
yalanci yildizlar
oyle uzaksin ki
uflesem soguyacaksin
sarilsam okyanus

bir aska yetecek kadar
ve animsatacak kadar
sebepsiz bir olumu,
acilarimiz
ve kafiyelerimiz var...

iste hepsi bu kadar...

Nisan-Mayis 1994
Berli-Kuzguncuk
Yilmaz Erdogan...

"Acilarimiz ve kafiyelerimiz var" dostlar "iste hepsi bu kadar"

Hepsi bu kadar!

Dizelerini ozleyen Anjel...

22-10-2007

-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder