İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

21 Temmuz 2010 Çarşamba

"Kendin icin bir sey yap"



"Insanin asli gorevi kendi ic isleri olmalidir" diyordu; Ermis, Sorfcu ve Patron kitabinda yazar Robin Sharma.
Kendimiz icin bir seyler yapmak...
Bu benim, hayat yolumda kosebasini donmeme yarayan anahtar cumle olmustu...
O; yasadigim en agir kirizin sonunda ;  dizlerimin uzerine oturarak bildigimiz anlamda sozcuklerle degil, dusunce ile, yani telepati ile benimle konusan ak sacli ihtiyarin cumlesi idi bu...
Ruya degildi, gozlerim acikti, nasil isterseniz oyle inanin ama ben biliyorum ki ilahi bir seydi yasadigim...
Uyanmam, kendimi bulmam, "BEN" e giden yolda yurumeye baslamam icin almam gereken kararlari suruncemede birakmadan , eyleme dokme zamani gelmisti...

Sonrasi ; bugune dek suren ve hala devam eden bir yolculuktur...
O gunlerde; zihnim gecmis ve gelecekle dolu dusunceler bombardimani altinda iken,
 bugun artik; zihnime "sessiz ol" emrini verdigimde  icimdeki sessizligi dinlemenin, hazzina varir oldum...
Ogrendikce,  insanin; daha otesini kesfetmek istiyorum dedigi bir yolculuk bu...

Yunus'un dedigi gibi "Bir 'BEN' var bende benden iceri"...
Nasil guzel bir bilistir bu...
Varolusumuzun anlaminin  ifade buldugu, guzellestigi bir bilincli farkindalik hali...
Egonun hukmunu yitirdigi , BEN'in  VAR olarak , sadece OLMAK halinde kalmanin sadeliginde yakalamak tum bilgiyi, tum GERCEGI...

Insan olarak beden bulmak...
Hazine ve sir bu bedenimizde , bize fisildamak icin  bekliyor...
Bilmek istemek, sormak ve sessizce icimizden gelecek cevabi beklemek , inanarak, cocuk safliginda...
Yapmamiz gereken sadece bu...

2008 / Alfortville

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder