İnsana Yolculuk

İnsana Yolculuk
www.norradyo.com

27 Temmuz 2012 Cuma

Kayip kita Mu


Bu gece Türk kardeşlerimin argümanlarını izledim ve okudum.
Türklerin kayip kita  Mu'dan geldiklerini one suruyorlar. 
Asla hayir demek gibi bir niyetim yok.
Saygiyla izledim her anlatilani, öncelikle bilinsin isterim…
Bu görüşler; béni daha fazla düşüncelere ve sorulara gebe birakti gece gece.
Gelişmis bir medeniyetin batan adayla yok olduğu, burada yaşayan insanlarin Asya'ya, Meksika'ya göç ettiklerini savunuyorlar.
Hepsini doğru kabul ediyorum. 
Aksini iddia etmek gibi bir haddini bilmemezlik yapmayacağım, uzman kimliğim olmadığından.
Konunun bana düşündürdüklerini paylaşacağım siz okurlarımla.
Atlantisten daha önce battığı söylenen bir ada bu.
Adadan öte, bir kıta olduğu  da duyduklarım arasında.
Bu kıtadan ılk söz éden James Churchward '(Mu, le continent perdu,
J'ai Lu, coll. " L'aventure mystérieuse ", 1969 (1ère éd. 1926))*(1)
Hala dinlemeye devam ettiğim programa göre, 'Tarih bir
 silahtır.' 
Çin uygarlığının 'Türklerin inşa ettiği piramitleri ağaçlandırarak, doğal birer tepe görüntüsü vermeye çalışmasının nedeni, kendisinden önce bir başka uygarlığın izlerini kapama çabasıdır.'
'Tarih bir silahtır' sözünün içeriği budur, programcı ve konuğuna göre…(2)
Kafama soruların üşüşmesi için bu kadarı bile yetiyor.
Farzedelim ki bu gelişmiş halk mecbur kalıp yeryuzune yayıldı.
Benim anlayamadığım bu kadar gelişmiş medeni bir halk neden göçmek zorunda kaldığı topraklardaki öteki kavim halkları yok etmeye çalıştı?
Neden var ederek değil de, yok ederek sürdürmeyi seçti yeni yaşamını?
Anlatılanlardan; doğal afetler sonucu göçmek zorunda kaldıklarını anlıyoruz.
Yani bir savaş değil ülkelerini, medeniyetlerini kaybetmelerinin nedeni.
O halde neden saygı duyma yetilerini hiç ederek, yaklaşmışlardı tüm karşılarına çıkan halklara?
Sorarım bu soruları çünkü medeniyet bana göre; öteki denerek suni yaratılmış olana, empati edebilme becerisiyle ölçülür.
Daha onceki bir yazımda da vurgulamıştım, tekrar soruyorum: Tüm DÜNYA müslüman Türk olsa, yeryüzümüzün güncel yaşadığı sorunların tümü çözüm bulacak mı?
Bu mudur derdimiz?
Müslüman Türk olmak mıdır?
Hallolacak mı açlık?
Hallolacak mı emeğin sömürüsü?
Babanın kızına tecavüzü bitecek mi?
Emperyalizm dedikleri kabusa son verebilecek misiniz?
Doğayla iç içe yaşamayı seçen insan kardeşlerinize, sınır var, yasa var demeden hakları olan özgürlüğü sağlayabilecek misiniz?
Paranın, bir kağıt parçasının krallığına son verebilecek misiniz?
'Çok zor mu diyorsunuz?' 
O halde boşa konuşuyorsunuz…
Haylar da bilmem kaç bin yıllık tarihleri olduğunu söylüyor. 
Kürtler keza öyle…
Avrupa medeniyetinden(!) hiç söz etmiyeceğim.
Tüm halklar ne kadar eski tarihleri olduğunun ıspatı için yarışta adeta.
Eeee ne olmuş yani?
Hepiniz çoooook eski, köklü uygarlıklarsınız anladık.
Bugün ne yaparsınız ona bakalım derim ben…
Bügün kime hayrınız dokunur?
Savaştan, kandan, yasaktan, kötülükten başka bir  marifetiniz var mıdır?
Hali ortalık yerde durur insanoğlunun...
Bu mudur 'Köklü uygarlık' dediğiniz?
Bu mudur mirasınız?
Onca sahiplenmeye çalıştığınız atalarınızdan hiç mi utanmıyorsunuz?
Onlar adina benim yaptiklarinizdan ve sizlerden utanan...
Anjel Dikme
Paris
28-7-2012
01:20
*(1) http://www.oeildusphinx.com/lemump_03.html
(2) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=8hVFOIoaEik&NR=1
(3)http://www.youtube.com/watch?v=GaZU9x-4KOU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder